7 روش هاي اعجاب انگيز كوچك كردن بيني در طب سنتي

۸۱ بازديد

كوچك كردن بيني يكي از مواردي است كه بسياري از افراد و به ويژه جوانان به دنبال آن هستند و از جراحي براي كوچك كردن بيني استفاده مي كنند. در اين مطلب روش هايي براي كوچك كردن بيني معرفي مي شوند.
بسياري از افراد در اثر جراحي بيني توسط افراد غير متخصص با انواع مشكلات مواجه مي شوند و براي تمام عمر زيبايي ظاهري بيني آنها از دست مي رود و يا دچار تنگي نفس مي شوند. گفتني است شما با استفاده از يك محلول خانگي مي توانيد باعث كوچك كردن بيني گوشتي شويد و به راحتي چربي هاي اضافي روي بيني رااز بين برده و به ظاهري زيبا و بيني قلمي دست يابيد.


اثر بخشي سريعبدون عارضه و كاملا ايمنكاملا مقرون به صرف و اقتصادي100درصد گياهيبهترين فرم دهنده و كوچك كننده بيني7. براي كوچك كردن بيني از تمرينات يوگا استفاده كنيدانجام تمرينات يوگا و تنفس عميق در اين تمرينات علاوه بر ايجاد حس آرامش در شما در شكل گيري بيني تاثير بسيار زيادي دارد.براي كوچك كردن بيني خود يكي از سوراخ هاي بيني خود را ببنديد و تنها از طريق سوراخ بيني ديگر به مدت 4 ثانيه نفس بكشيد.اين عمل را براي سوراخ ديگر تكرار نماييد. شما مي توانيد اين تمرينات در در سه ست و با ده بار تكرار انجام دهيد
با توجه به مطالب ارائه شده در اين مقاله براي تغيير شكل بيني خود تنها به دنبال روشي پر هزينه و گران قيمت به نام جراحي راينوپلاستي نباشيد.شما مي توانيد با ژل گياهي كوچك كننده بيني به همراه تمرينات معرفي شده و روش هاي خانگي كوچك كننده بيني بهترين نتيجه را در مدت زماني بسيار كوتاه به روش غير تهاجمي به دست آوريد.7 روش هاي اعجاب انگيز كوچك كردن بيني در طب سنتي


ما روش جادويي كوچك كردن بيني به طور طبيعي و در خانه را به شما پيشنهادميكنيم. اين روش جادوئي جهت كوچك كردن بيني و خوش فرم كردن طبيعي آن به كار ميرود. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستيد كه از ظاهر بيني خود راضي نيستيد و به نظرتان بزرگ است، به جاي رفتن زيرتيغ جراحي با اين محلول خانگي بيني خود را به سرعت كوچك كنيد.



كوچك شدن بيني به روش هاي سنتي1. كوچك كردن بيني با زنجبيلبراي درست كردن محلول كوچك كردن بيني به يك قاشق چايخوري خمير دندان، يك قاشق چايخوري زنجبيل تازه و يك قاشق غذاخوري سركه سيب نياز داريد. شما با استفاده از اين محصول ميتوانيد نوك بيني و بالاي بيني خود را به روش خانگي و بدون عمل كوچك كنيد
طرز استفاده از محلول گياهي كوچك كردن بينيتمام مواد را با هم مخلوط مخلوط كنيد و آنگاه به مدت ۳۰ دقيقه بر روي بيني خود قرار دهيد، قبل از استفاده از محلول، بيني را با آب و صابون شسته و خشك كنيد.
پس از نيم ساعت تركيب را توسط آب گرم از روي بيني خود پاك كنيد و نيز مي توانيد از كرم مرطوب كننده براي جلوگيري از خشكي پوست خود استفاده كنيد.


بيني خود را 5 الي 20 دقيقه بخور دهيددر هنگام بخور بيني خود را ماساژ دهيد تا چربي هاي زير پوست خارج شوندمي توانيد پس از بخور براي تاثير بيشتر، مقداري يخ را بر روي بيني خود قرار دهيد. با اين عمل از افتادگي بيني بعد از بخور جلوگيري خواهيد كرد.حتما شنيده ايد كه سرد شدن باعث منقبض شدن هرجيزي مي شود، بيني نيز از اين قاعده مستثني نيست و سرد كردن بيني به هر شكلي باعث كوچك شدن آن مي شود.
5. استفاده از ماسك هاي طبيعي براي كوچك كردن بينييك راه طبيعي براي كوچك تر كردن بيني استفاده از ماسك عسل و روغن زيتون است شما مي تواني با كمك اين ماسك بيني خود را ماساژ دهيد و چربي هاي زير پوست بيني تان را به كمك اين ماسك به خوبي از بين ببريد و با كاهش چربي هاي زير پوست بيني شما كوچك تر خواهد شد.
پودر زنجبيل
زنجبيل يكي از موثر ترين مواد براي ازبين بردن چربي هاي قسمت هاي مختلف بدن است. اين ترفند در واقع راه گياهي و طبيعي كوچك كردن بيني گوشتي محسوب مي شود و براي بيني استخواني مناسب نيست. براي اين كار:
مقداري زنجيل را پودر كرده و به آب اضافه كنيدسپس اين مخلوط را روي پوست بيني خود بماليد. توجه داشته باشيد بار اول اين كار مي تواند كمي سوزش به همراه دامپزشكي داشته باشد.پس از قرار دادن مخلوط روي بيني، چند دقيقه صبر كنيد و سپس آن را با دستمال پاك كنيد.براي بيشتر شدن تاثير اين كار مي توانيد از خمير دندان نيز استفاده كنيد.

در صورت استفاده روزانه از اين محلول مي توانيد در عرض كمتر از ده روز تفاوت را در شكل ظاهري بيني خود احساس كنيد، اگر در حين استفاده از آن احساس سوزش يا قرمزي در بيني خود كرديد، در دفعات بعدي ميزان زنجبيل را در تركيب كاهش دهيد.
افرادي كه از اين تركيب استفاده كرده اند در يك بازه زماني كوتاه داراي يك بيني خوش فرم و كشيده شده اند بدون اينكه متحمل درد و هزينه بالاي جراحي زيبايي بيني شوند.
2. كوچك كردن بيني با فشار نوك بينيكوچك كردن بيني با ورزش و انجام دادن برخي حركات روي آن امكان پذير است. پزشكان معتقدند غضروف نوك بيني به علت نرم بودن خاصيت شكل پذيري دارد. در سنين نوجواني و كودكي اين كار راحت تر اتفاق مي افتد. براي كوچك كردن بيني با ورزش:
روزانه غضروف بيني خود را با دو دست گرفته و فشار دهيداين كار را به تعداد دفعات زيادي در روز انجام دهيدتا جايي اين كار را انجام دهيد كه اثرات چزئي كوچك شدن بيني تان را ببينيد.3. استفاده از دستگاه هاي فرم دهنده ي بينيشك و ترديد زيادي در مورد عملكرد دستگاه هاي كوچك كننده بيني وجود دارد و نتايجي كه از اين دستگاه ها گرفته شده، متفاوت بود. پد فرم دهنده اين دستگاه ها بر روي بيني قرار مي گيرد و دستگاه به يك منبع انرژِي (باتري يا برق) متصل است و از اين طريق به بيني لرزش وارد مي كند. قيمت اين دستگاه ها خيلي زياد نيست و به امتحان كردن آن ها مي ارزد.
4. كوچك كردن بيني با بخوريكي از روش هاي مفيد براي كوچك كردن و خوش فرم تر كردن بيني بخور است با بخور دادن بيني منافذ پوست آن باز مي شود و با مصرف اكسيژن بيني شما سوخت و ساز زيادي را پيدا مي كند و در نتيجه با كاهش چربي و گوشت هاي اضافي بيني شما به فرم دلخواه تان در مي آيد.

اگر بيني شما گوشتي و در روي بيني شما جوش هاي سر سياه و چركي زيادي وجود دارد هرگز اين جوش ها را فشار ندهيد زيرا فشار دادن اين نوع جوش ها بيني شما را بزرگ تر مي كنند شما مي توانيد با كمك چسب هاي مخصوص و يا كرم هاي اسيد اين نوع جوش ها را از روي بيني خود از بين ببريد و بهتراست كه قبل از استفاده از اين نوع چسب ها و كرم ها با پزشك متخصصي مشورت كنيد. روش هاي كوچك كردن بيني را در اين بخش از سلامت پوست ملاحظه فرموديد كه اميدواريم با انجام اين روش ها بتوانيد بيني خود را زيباتر و خوش حالت كنيد. توجه داشته باشيد كه استفاده از روش هاي طبيعي دير تر از عمل جراحي بيني عمل مي كند و بايد شما با صبر و حوصله اين روش ها را انجام دهيد
6. ژل گياهي كوچك كننده بينيژل گياهي كوچك كننده بيني محصولي كاملا گياهي نوين ، منحصر به فرد و بدون عارضه براي كوچك كردن بيني به شمار مي رود كه آمار فروش بالاي آن حاكي از رضايت مشتريان و اثر بخشي آن بوده است .اين ژل قدرتمند با دارا بودن تركيبات كاملا گياهي محصولي بي نظير در راستاي كوچك كردن بيني هاي گوشتي است .
مزاياي استفاده از ژل كوچك كننده بيني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.