مشاوره انگيزشي كنكور

۱ بازديد

انگيزه همچنين مي تواند شخصاً به شما كمك كند تا بهترين باشيد. اين مي تواند تأثير مثبتي بر اعتماد به نفس، روابط و جامعه اي كه در آن زندگي مي كنيد داشته باشد.

اگر هنوز در مورد ايجاد انگيزه خود متقاعد نشده ايد، در اينجا هشت دليل وجود دارد كه چرا انگيزه در زندگي مهم است.


مشاوره انگيزشي كنكور : درك انگيزه بينش هاي ارزشمند زيادي در مورد طبيعت انسان به ما مي دهد. اين توضيح مي دهد كه چرا ما اهداف تعيين مي كنيم، براي دستيابي به موفقيت و قدرت تلاش مي كنيم، چرا تمايل به صميميت رواني و رابطه جنسي بيولوژيكي داريم، چرا احساساتي مانند ترس، خشم و شفقت را تجربه مي كنيم.

چرا انگيزه مهم است؟

يادگيري در مورد انگيزه ارزشمند است زيرا به ما كمك مي كند بفهميم انگيزه از كجا مي آيد، چرا تغيير مي كند، چه چيزي آن را افزايش مي دهد و كاهش مي دهد، چه جنبه هايي از آن را مي توان و نمي توان تغيير داد، و به ما كمك مي كند به اين سوال پاسخ دهيم كه چرا برخي از انواع انگيزه مفيدتر هستند. نسبت به ديگران

مشاوره انگيزشي براي پشت كنكوري ها : انگيزه چيزي منحصر به فرد را در مورد هر يك از ما منعكس مي كند و به ما امكان مي دهد تا نتايج ارزشمندي مانند بهبود عملكرد، بهبود رفاه، رشد شخصي يا احساس هدف را به دست آوريم. انگيزه راهي براي تغيير طرز تفكر، احساس و رفتار مشاوره انگيزشي كنكور ماست.


انگيزه به شما كمك مي كند تا سالم تر شويد

ورزش و تغذيه سالم براي سلامتي بهتر ضروري است. در حالي كه ما مخلوقات عادت هستيم، مي توانيم رفتار خود را نيز تغيير دهيم.

ما به انگيزه نياز داريم. بدون اينكه چيزي شما را به سمت ايجاد عادات سالم تر سوق دهد، ايجاد تغيير غيرممكن است. براي شكل دادن به الگوهاي جديد به زمان و تلاش نياز است و ما به چيزي نياز داريم كه به ما انرژي بدهد.

مشاوره كنكور انگيزشي رشته تجربي : انگيزه‌هاي يك زندگي سالم‌تر مي‌تواند شامل تمايل به داشتن احساس بهتر جسمي، رسيدن به روياهاي تناسب اندام خاص يا حضور در اطراف براي تماشاي رشد فرزندانتان باشد. با اين محرك ها مي توانيد عادات سالمي بسازيد و از مزاياي آن بهره مند شويد.


انگيزه به ايجاد مهارت هاي جديد كمك مي كند

توسعه يك مهارت جديد به دو چيز بستگي دارد: انگيزه و عادت. وقتي كاري را براي مدتي انجام داده ايد، هميشه نيازي به “احساس” انگيزه نداريد. شما مي توانيد قدرت را از بين ببريد و فقط از روي عادت كار را انجام دهيد.

مشاوره كنكور انگيزشي رشته تجربي : با اين حال، در حالي كه هنوز در حال شكل گيري آن عادات هستيد، به انگيزه نياز داريد. شما نياز به دليلي داريد تا به يك مهارت يا سرگرمي جديد بچسبيد، وقتي هنوز در آن بد هستيد.

مدام به اين فكر كنيد كه چرا از ابتدا همه اين كارها را شروع كرديد، اعتماد كنيد كه در نهايت به يك عادت تبديل خواهد شد.


انگيزه بهره وري را افزايش مي دهد

دومين مزيت انگيزه اين است كه بهره وري شما را افزايش مي دهد. انگيزه نه تنها باعث مي شود كه سخت تر كار كنيد، بلكه سريع تر نيز كار كنيد.

و از آنجايي كه شما در يك حالت با انگيزه هستيد، مي توانيد راحت تر وارد “وضعيت جريان” شويد.

و زماني كه در حالت جريان هستيد، مي‌توانيد عملكرد بهتري داشته باشيد و بيشتر از زماني كه نداريد كامل كنيد.

مشاوره كنكور انگيزشي رشته انساني : وقتي كاملاً انگيزه دارم، مي‌توانم يك مقاله با بيش از ۲۰۰۰ كلمه در يك حركت بنويسم. در مقايسه با زماني كه من انگيزه ندارم، براي من سخت است كه حتي ۱۰۰۰ كلمه را تكه تكه كنم.

از اين رو، انگيزه بر حالات ما تأثير مي گذارد و در نتيجه بر بهره وري ما تأثير مستقيم مي گذارد.

وقتي انگيزه داشته باشيم، بهره‌ورتر مي‌شويم و مي‌توانيم كارهاي بيشتري انجام دهيم.

انگيزه به شما كمك مي كند تا برخلاف همه شانس ها حركت كنيد و احتمالات را ببينيد
براي گذراندن روزهاي سخت به انگيزه نياز داريد. زماني كه همه چيز هموار است و طبق برنامه شما پيش مي رود، انجام عمل، شاد بودن و لذت بردن از زندگي آسان است.

مشاوره كنكور انگيزشي رشته انساني : چالش واقعي زماني پيش مي آيد كه همه چيز بر عليه شما پيش مي رود. وقتي هر كاري كه انجام مي‌دهيد به نتيجه نمي‌رسد و نمي‌توانيد به تمام اهدافتان دست يابيد، در اين مواقع بيشتر به انگيزه نياز داريد.

شما بايد درك كنيد كه ما به راحتي تحت تأثير احساسات خود قرار مي گيريم. و انگيزه حالتي است كه مي تواند بر احساسات ما تأثير بگذارد.

وقتي انگيزه داشته باشيد، احساس مي كنيد هيجان زده هستيد و حتي زماني كه همه چيز درست نمي شود، احساس مثبتي خواهيد داشت. شما به خود مي گوييد كه آن را حل خواهيد كرد و اين فقط يك آزمايش از جانب خداوند است كه بايد ياد بگيريد.

برعكس، وقتي انگيزه نداريد، احساس غم و اندوه مي كنيد و تمايل داريد بيشتر منفي فكر كنيد.

مشاوره كنكور انگيزشي رشته انساني : به خود مي گوييد بدشانس هستيد و هر چيزي را كه لمس مي كنيد به شكست تبديل مي شود. و حتي زماني كه احتمال وجود دارد، باز هم ممكن است از ديد منفي به آن نگاه كنيد و فرصت را غير ممكن بدانيد.


مشاوره كنكور انگيزشي

اهداف، پله هايي به سوي روياهاي شما هستند، بنابراين براي رسيدن به آنها، به انگيزه نياز داريد تا شما را به سمت آنها نگه دارد.

مشاوره كنكور انگيزشي : همه با انگيزه به دنيا نمي آيند. در برخي كه معتقدند «يك روز به آن خواهم رسيد» يا «زمان مناسب نيست» يا يك مورد كلاسيك «من نمي توانم اين كار را انجام دهم» كمبود شديدي وجود دارد.

انگيزه عامل تعيين كننده اي است كه يك فكر خوب را به عمل فوري تبديل مي كند. اين يك ايده خوب را به يك تجارت تبديل مي كند و مي تواند تأثير مثبتي بر دنياي اطراف شما بگذارد.

مشاوره كنكور انگيزشي: بدون انگيزه نمي توانيد به چيزي برسيد. هيچ پست هدفي براي هدف گذاري و هيچ هدفي براي تلاش وجود ندارد.

انگيزه يك مهارت مهم زندگي است. دليل اهميت آن اين است كه هر فردي در اين زمين منحصر به فرد است و هدفي دارد. براي اينكه هدف خود را به خوبي مديريت كنيد، بايد انگيزه داشته باشيد تا در جهت اهداف خود كار كنيد كه به تحقق روياهاي شما كمك مي كند. نه فقط به خاطر شما، بلكه به خاطر ديگران نيز.

اگر استيو جابز براي راه اندازي اپل انگيزه نداشت، شما مك بوك اير، آيفون يا آيپد نداشتيد.

اگر يك طراح انگيزه اي براي تبديل تجسم خود به واقعيت نداشته باشد، آن كيف دستي طراح را در دست نمي گيريد يا آن لباس ها را نمي پوشيد.

مشاوره كنكور انگيزشي: شما در دنيايي زندگي مي كنيد كه انگيزه مشكلات را حل كرده و محصولات و خدماتي توليد كرده است كه هرگز نمي دانستيد به آن نياز داريد.

۲۰ فیلم انگیزشی موفق جهان که نباید از دست بدهید

فیلم‌های انگیزشی که در این مقاله به آن‌ها اشاره خواهد شد می‌تواند برای شما به عنوان یک کارآفرین یا کسی که کسب و کاری کوچک یا بزرگ را اداره می‌کند، فوق‌العاده سازنده و موثر باشد. گاهی مواقع افراد از کسب و کار خود خسته می‌شوند و ذهن آن‌ها نیاز به یک استراحت و تفریح خوب دارد. هر کدام از فیلم‌های زیر می‌تواند حال شما را دگرگون کند و باعث شود که محکم‌تر از قبل به مسیر خود ادامه دهید و قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کنید. اگر دوست دارید که با چند فیلم انگیزشی درجه یک و عالی آشنا شوید و زندگی خود را با انرژی و قدرت بیشتری ادامه دهید، تا پایان این مقاله همراه شوید.

1. رستگاری در شاوشنک

امید چیز خوبی است و شاید بهترین چیزها باشد و چیزهای خوب هیچ وقت از بین نمی‌روندجملات انگیزشی انگلیسی

رستگاری در شاوشنگ یا The Shawshank Redemption یکی از فیلم‌های انگیزشی عالی و البته قدیمی است ولی باید بدانید که قدیمی بودن، به هیچ وجه از انگیزشی و الهام‌بخش بودن آن کم نکرده است. این فیلم حول محور «امید» پیش می‌رود. در این فیلم یک سلسله اتفاقات سخت برای بازیگر اصلی فیلم (تیم رابینز) می‌افتد ولی او همیشه امید را در خود زنده نگه می‌دارد زیبایی فیلم به همین نکته است.بهترین فیلم های انگیزشی

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد