سفارش فينگر فود

۱ بازديد

فينگر فود با سوسيس و سيب زميني : در همين حال، در يك ماهيتابه متوسط، سوسيس را روي حرارت زياد بپزيد تا قهوه اي شود، 8 دقيقه.

درشت سفارش فينگر فود فرو ريختن در يك قابلمه متوسط، آب، كره و نمك را به جوش بياوريد. از روي حرارت برداريد و آرد را اضافه كنيد و با قاشق چوبي به شدت هم بزنيد تا يكدست شود.


قيمت فينگر فود سرد

خريد فينگر فود : به همين دليل است كه خام‌خواران پخت و پز را به كلي كنار مي‌گذارند و ادعا مي‌كنند كه غذاي نپخته تمام ارزش غذايي خود را حفظ مي‌كند و از سلامت مطلوب پشتيباني مي‌كند.

اما مطالعات ديگر نشان مي دهد كه برخي از غذاها واقعاً از پختن سود مي برند. به عنوان مثال، هنگام پختن هويج، اسفناج و گوجه فرنگي، گرما با شكستن ديواره هاي سلولي، آزاد شدن آنتي اكسيدان ها را تسهيل مي كند و عبور آسان افراد خوب از غذا به بدن را فراهم مي كند. بياييد به جزئيات بپردازيم.

برخي از تحقيقات نشان مي‌دهند كه استفاده از هسته‌اي ممكن است سالم‌ترين راه براي پخت و پز باشد، زيرا زمان پخت آن كوتاه است، كه منجر به حداقل تخريب مواد مغذي مي‌شود. مايكروويو غذا را با حرارت دادن از داخل به بيرون طبخ مي كند.

اين تكنيك ها بسيار شبيه به هم هستند، اما با سرخ كردن، غذا اغلب هم زده غذاي انگشتي مي شود، درجه حرارت بالاتر است و زمان پخت كمتر مي شود.

به طور كلي، اين يك روش سالم براي تهيه غذا است.

پخت و پز براي مدت كوتاهي بدون آب از از دست رفتن ويتامين هاي B جلوگيري مي كند و افزودن چربي جذب تركيبات گياهي و آنتي اكسيدان ها را بهبود مي بخشد (6، 13 منبع معتبر، منبع معتبر 14).

يك مطالعه نشان داد كه جذب بتاكاروتن در هويج سرخ شده 6.5 برابر بيشتر از هويج خام است (منبع معتبر 15).

آنها امواج راديويي را منتشر مي كنند كه مولكول هاي موجود در غذا را “تحريك” مي كند (بخوانيد: آنها را به حركت در مي آورد)، كه باعث توليد گرما و پختن غذا مي شود.

خريد فينگر فود : در حالي كه پختن غذا در مايكروويو گاهي اوقات باعث خشك فينگر فود شدن غذا مي‌شود، با پاشيدن مقداري آب قبل از گرم كردن، يا قرار دادن يك حوله كاغذي خيس در بالاي ظرف، همه چيز را مرطوب نگه داريد.

نياز به اضافه كردن روغن اضافي (امتياز پاداش). بهترين قسمت؟ شما مي توانيد تقريباً هر چيزي را در مايكروويو قرار دهيد، از سبزيجات و برنج گرفته تا گوشت و تخم مرغ (و مطالعات نشان مي دهد كه ممكن است يكي از بهترين راه ها براي حفظ مواد مغذي در سبزيجات باشد).


خريد فينگر فود براي مهماني و تولد

فقط مطمئن شويد كه از ظرف مناسب مايكروويو استفاده كنيد. زمان پخت كوتاه و كاهش قرار گرفتن در معرض گرما باعث حفظ مواد مغذي در مواد غذايي در مايكروويو مي شود (9 منبع معتبر، 10 منبع معتبر).

قيمت فينگر فود : در واقع، مطالعات نشان داده اند كه مايكروويو بهترين روش براي حفظ فعاليت آنتي اكسيداني سير و قارچ است

در حدود 20 تا 30 درصد از ويتامين C موجود در سبزيجات سبز در طي خريد فينگر فود مايكروويو از بين مي رود كه كمتر از اكثر روش هاي پخت است (5).

مايكروويو يك روش پخت ايمن است كه به دليل زمان پخت كوتاه، اكثر مواد مغذي را حفظ مي كند. برشته كردن و پختن به پختن غذا در كوره با حرارت خشك گفته مي شود.

قيمت فينگر فود : اگرچه اين اصطلاحات سفارش فينگرفود براي تولد تا حدودي قابل تعويض هستند، معمولاً از تفت دادن براي گوشت استفاده مي شود در حالي كه پخت براي نان، كلوچه، كيك و غذاهاي مشابه استفاده مي شود. اكثر تلفات ويتامين با اين روش پخت كم است، از جمله ويتامين C.


فينگر فود 

تابه را روي حرارت متوسط ​​قرار دهيد و خمير را به مدت 2 تا 3 دقيقه هم بزنيد تا از كناره هاي تابه جدا شود. از روي حرارت برداريد.

فينگر فود با سوسيس و سيب زميني : با همزن برقي دستي خمير را با سرعت كم به مدت ۱ دقيقه بزنيد. تخم مرغ ها را يكي يكي با سرعت متوسط ​​بزنيد. گروير، پارمزان، آويشن، رزماري و كمي فلفل را بزنيد. پوره سيب زميني و سوسيس را هم بزنيد.

فنجان هاي مافين را با خمير پر كنيد. روي‌ها را با برس تخم‌مرغ بماليد و به مدت 20 دقيقه يا تا زماني كه پف كرده و طلايي شود بپزيد. بگذاريد پفك ها كمي خنك شوند سپس گرم سرو كنيد.

اين پست توسط كميسيون سيب زميني آيداهو در ارتباط با كمپين رسانه هاي اجتماعي از طريق Sunday Supper LLC حمايت مي شود. همه نظرات مربوط به من است.

فينگر فود با سوسيس و سيب زميني : تمام خانواده من به اين سيب زميني قرمز پر شده با سوسيس پنيري معتاد هستند. ديشب يك تابه كامل از اينها خورديم و بچه ها هنوز بيشتر مي خواستند! آنها به عنوان غذاي انگشتي، غذاي جانبي يا حتي يك غذاي اصلي عالي هستند.


سفارش فينگر فود گرم

هر سيب‌زميني قرمز شگفت‌انگيز نمك زده مي‌شود، سپس با سوسيس، پنير خامه‌اي و پنير فونتينا پر مي‌شود و سپس با خرده‌هاي نان پانكوي ترد پوشانده مي‌شود. سپس رويه ها پخته مي شوند تا قهوه اي طلايي شوند تا فينگر فود نهايي شود.

همچنين نگراني‌هايي در مورد هيدروكربن‌هاي آروماتيك چند حلقه‌اي (PAHs) وجود دارد كه به طور بالقوه مواد سرطان‌زايي هستند كه هنگام كباب شدن گوشت و ريختن چربي روي سطح داغ تشكيل مي‌شوند.

فينگر فود : با اين حال، محققان دريافته‌اند كه اگر چكه‌ها حذف شوند و دود به حداقل برسد، PAHs را مي‌توان 41 تا 89 درصد كاهش داد (منبع مورد اعتماد).

كباب كردن و كبابي كردن طعمي عالي دارند اما سطح ويتامين B را نيز كاهش مي دهند. همچنين، كباب كردن مواد بالقوه سرطان زا توليد مي كند.

با اين حال، به دليل زمان پخت طولاني در دماي بالا، ويتامين هاي B موجود در گوشت برشته ممكن است تا 40٪ كاهش يابد (6).

تفت دادن يا پختن بر روي اكثر ويتامين ها و مواد معدني به جز ويتامين هاي گروه B تاثير قابل توجهي ندارد.

قيمت فينگر فود : با تفت دادن و سرخ كردن، غذا در قابلمه اي روي حرارت متوسط ​​تا زياد در مقدار كمي روغن يا كره پخته مي شود.

قيمت فينگر فود : در مطالعه ديگري، زماني كه مردم گوجه‌فرنگي سرخ‌شده در روغن زيتون را به جاي بدون آن مصرف مي‌كردند، سطح ليكوپن خون 80 درصد بيشتر افزايش يافت (منبع معتبر 16).

از سوي ديگر، نشان داده شده است كه سرخ كردن به طور قابل توجهي ميزان ويتامين C موجود در كلم بروكلي و كلم قرمز را كاهش مي دهد (5، 17 منبع معتبر).

تفت دادن و سرخ كردني، جذب ويتامين هاي محلول در چربي و برخي تركيبات گياهي را بهبود مي بخشد، اما ميزان ويتامين C را در سبزيجات كاهش مي دهد.

سرخ كردن شامل پختن غذا در مقدار زيادي چربي – معمولاً روغن – در دماي بالا است. غذا اغلب با خمير يا خرده نان پوشانده مي شود.

قيمت فينگر فود : اين يك روش محبوب براي تهيه غذا است زيرا پوست يا پوشش آن يك مهر و موم را حفظ مي كند، كه تضمين مي كند كه داخل آن مرطوب بماند و به طور يكنواخت پخته شود.

سفارش فينگر فود : خوب، اين بهترين راه براي انجام آن نيست زيرا جوشاندن آنتي اكسيدان هايي مانند ويتامين C را به همراه كرم از بين مي برد. مايكروويو همچنين محتواي مواد مغذي گل كلم را كاهش مي دهد.

درست است: در عوض آن را بخارپز كنيد. بخارپز كردن ويتامين C را حفظ مي كند و تردي سبزي را حفظ مي كند. براي خلاص شدن از شر كرم ها، به سادگي گلچه ها را در آب جاري يا آبي كه مقداري نمك به آن اضافه شده است بشوييد.

پختن گوجه فرنگي
چه اشكالي دارد: گوجه فرنگي حاوي ليكوپن است كه از بيماري قلبي جلوگيري مي كند. اگر فكر مي كنيد كه خوردن آن به صورت خام يا بخارپز بهترين راه براي بهره مندي كامل از آن است، در اشتباهيد.

درست است: براي به دست آوردن حداكثر سود از ليكوپن موجود در گوجه فرنگي، آنها را خرد كرده و به كاري يا راسم خود اضافه كنيد. شما طعم تند آن را دوست خواهيد داشت و از محتواي مغذي آن نيز نهايت استفاده را خواهيد برد.

سفارش فينگر فود : آيا اين شما را به اين فكر مي‌اندازد كه تكنيك مناسبي براي استفاده در آشپزخانه‌تان چيست تا بتوانيد يك غذاي سالم به كودكتان بدهيد؟

نكات آشپزي براي حفظ مواد مغذي
مطالعات اخير نشان داده‌اند كه راه‌هاي متعددي براي افزايش دسترسي به مواد مغذي سالم از طريق تكنيك‌هاي پخت مناسب وجود دارد.

تكنيك‌هايي مانند پاستوريزه كردن و كنسرو كردن شامل پخت و پز مي‌شود، بنابراين كنسرو ميوه‌ها، سبزيجات و شير پاستوريزه نيازي به پخت مجدد ندارند، اما مي‌توان آن‌ها را براي مدت كوتاه‌تري روي اجاق گاز يا اجاق مايكروويو دوباره گرم كرد.

سفارش فينگر فود : تمام ميوه ها و سبزيجات تازه را با آب خنك بشوييد و هنگام شستشو از خيساندن آن خودداري كنيد تا از آبشويي در آب جلوگيري كنيد.

لينك مفيد : فينگر فود با سوسيس

تعداد دفعات شستشوي حبوبات و غلات مانند برنج را قبل از پختن كاهش دهيد، زيرا ممكن است مواد مغذي در زهكشي آبكشي كنند.

روش هاي آشپزي ، روش هاي پخت شما به ميزان زيادي بر حفظ مواد مغذي در غذاها تأثير مي گذارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد