طلسم طلاق

زناشويي

طلسم طلاق

۲ بازديد

سپس در جهت عقربه هاي ساعت دور اتاق را دور بزنيد. به جلوي محراب برگرد و سانسور را سه بار به سمت شرق بچرخان، همانطور كه مي گويي: به احترام تو، رافائل (شرق) رو به جنوب كن و سانسور را سه بار بچرخان، همانطور كه مي گويي: به احترام تو، مايكل، صورت (جنوبي) غرب و سانسور را سه بار بچرخاني لاگنياپ /139 مي گويي

طلسم طلاق

طلسم طلاق : در روز چهارم، در حالي كه شعارهايتان را تكرار مي كنيد، گياهي از آن آب مي شود. وقتي از شستشو استفاده مي كنيد، هميشه شعار را تكرار كنيد. مكرراً ضروري است.

كسب و كارها در هنگام استفاده از شعارهاي خود، در هنگام استفاده از شعارهاي خود، از طبقه ورودي، در ورودي و راهروي كسب و كار طلسم طلاق ني ني سايت شما، شركت مي كنيد. براي يك كسب و كار اصلي , چك كردن مشاغل شما از طريق ايميل , از صندوق پستي داخل و خارج شده بود .

طلسم طلاق : زماني كه شما از كف و ديوار در كسب و كار خود استفاده مي كنيد، هرگز از اين مدت طولاني استفاده نكنيد. ابتدا ما و آن را در صورت لزوم يك غذاي تازه طلسم طلاق سريع بسازيد.

من مي‌خواهم اين كار را براي جذب مستاجر آپارتمان خالي كنم. 131 732 / طلسم‌ها، طلسم‌ها، فرمول‌ها 1 اونس پودر ريشه اسكيل، 1 اونس داك زرد پودري، VA اونس علف پنج انگشتي، 7 قاشق چايخوري را مخلوط كنيد.

طلسم طلاق : دارچين و يك قاشق غذاخوري طلسم رواني ازدواج نمك مبارك. خوب مخلوط كنيد و دو قاشق چايخوري از اين مخلوط را به يك پيمانه آب تازه اضافه كنيد. DAY IN CORT WASH سه روز قبل از برنامه ريزي براي حضور در دادگاه، اين شستشو را انجام دهيد.

بطري را در يك مكان تاريك مقدس قرار دهيد و روي آن شعار دهيد. به ذكر هر شب و صبح ادامه دهيد. صبح روز دادگاه، اين مخلوط را از درب ورودي خود بيرون بريزيد، جايي كه هنگام خروج از خانه در راه دادگاه، بايد از آن عبور كنيد.

طلسم طلاق : يك تكه بزرگ از ريشه جان فاتح را در جيب خود به دادگاه ببريد. به يك پيمانه آب پودر VA oz.jalop، % اونس اضافه كنيد. سر مار و يك قاشق چايخوري نمك مبارك.

توجه: The Day in Court Wash زماني بهتر است كه همراه با مراسمي براي از بين بردن قدرت دشمن شما براي آسيب رساندن به شما استفاده شود. سركه چهار دزد Four Thieves Vinegar به عنوان عامل هگزينگ استفاده مي شود.

طلسم طلاق : نام شخصي كه مي خواهيد نفرين كنيد طلسم رزق و روزي فراوان روي يك تكه كاغذ نوشته شده است. كاغذ در سركه چهار دزد خيس شده است. كاغذ اجازه داده مي شود تا خشك شود و سپس سوزانده مي شود. اين خاكستر اين كاغذ است كه در مراسم خود استفاده مي كنيد.

در هر 1 اونس، مقداري نمك مبارك و دعاي رفع ترس كودك هشت قطره آمونياك خانگي بريزيد. بطري روغن ساخته شده قبل از هر بار استفاده به خوبي آنرا تكان دهيد. اين روغني است كه از دايره هاي وودو استفاده مي كند، روغني كه انسان از آن استفاده مي كند.

طلسم طلا

طلسم طلا : به احترام تو، گابريل، (غرب) رو به شمال و سانسور را سه بار بچرخان كه مي گويي: به احترام تو، اوريل، (شمال) بخور بگذار. دوباره بر روي محراب آتش بزنيد، سپس مزمور 104 را بخوانيد و در نظر داشته باشيد كه همه چيز و بركات از جانب خداست كه هر آنچه را در جهان است آفريده است.

همچنين گفته مي شود كه اين مزمور از آسيب رساندن به افراد، ارواح و حيوانات جلوگيري مي كند و ميل به انجام نادرست را مهار مي كند. اي جان من، خداوند را متبارك كن، اي خداوند، خداي من، تو بسيار بزرگي، تو لباس عزت و عظمت پوشيده اي.

طلسم طلا : خودت را مانند جامه اي به نور مي پوشاني و آسمان ها را مانند خيمه دراز مي كني. او پرتوهاي اتاق هاي بالاي Hb را در آب مي گذارد، ابرها را براي ارابه Hb استفاده مي كند، او بر بال هاي باد راه مي رود.

مرزي قرار دادي كه آبها نمي توانند از آن عبور كنند. آب ها هرگز برنمي گردند تا زمين را بپوشانند. او چشمه ها را به دره ها سرازير مي كند. كه مسير خود را از طريق 140 به سمت پايين مي‌پيچند/ Charms, Spells, Formulas the hip. آب براي هر حيوان صحرا نوشيدني مي دهد.

طلسم طلا : الاغ هاي وحشي تشنگي خود را سيراب مي كنند پرندگان آسمان در كنار آنها لانه مي سازند. در ميان شاخه ها آواز مي خوانند. علف را براي گاوها و ميوه ها و سبزي ها را براي انسان مي روياند تا از زمين غذا بياورد و شراب دل انسان را شاد كند و روغن چهره او را درخشان كند و نان را براي تقويت قلب انسان درختان. خداوند پر از شيره است، سروهاي لبنان را كه او كاشته بود.

پرندگان در آنها لانه مي سازند و صنوبر خانه لك لك است. او كوه بلند را براي بزهاي وحشي و صخره ها را براي پناهگاه گوركان ساخت. او ماه را ساخت تا فصول را مشخص كند. خورشيد زمان غروب را مي داند تو تاريكي مي‌كني و شب مي‌شود تا همه حيوانات جنگل در اطراف پرسه بزنند.

طلسم طلا : شيرهاي جوان به دنبال طعمه خود پرسه مي زنند و گوشت خود را از خدا مي جويند. وقتي خورشيد طلوع مي كند، آنها برمي گردند و در لانه هاي خود دراز مي كشند. سپس انسان براي شروع كار خود بيرون مي آيد و تا عصر به كار خود ادامه مي دهد.

پروردگارا چقدر اعمال تو زياد است! همه آنها را به حكمت آفريدي. زمين از آفريده هاي غني تو پر شده است. دريا نيز وسيع و وسيع است. در آن چيزهاي خزنده بسيار زياد هستند، چه جانوران كوچك و چه بزرگ.

طلسم طلا : كشتي‌هايي كه در دريا حركت مي‌كنند به آنجا مي‌روند. لوياتان وجود دارد، تو ساخته اي كه در درونت بازي كني. همه اينها منتظر تو هستند، خداوندا، تا غذايشان را در موعد مقرر به آنها بدهي.

به طور سنتي، شما بايد يك قافيه را با هدفي كه از غروب تا زماني كه او كامل شده است، ديوانه كنيد، بخوانيد. وقتي با روغن خود مي خوانيد، كف دست دو طرف را بگيريد و انرژي خود را در جريان روغن هدايت كنيد.

طلسم رواني

طلسم رواني : وقتي روغن درست كردن را تمام كرديد، قافيه و قافيه را برايتان بخوانيد تا مدتي طولاني روي گياه، مخلوط، يا از روغن جاري شود. با مقداري از اين دستور پخت و پز دادن يك تكه ريشه ضروري است، بطري آن يك محصول نهايي است.

در برخي از آنها، يك دستور غذايي اختياري است (يعني، اگر مي خواهيد، مقداري روغن را به آن اضافه كنيد) و اين دستور غذا را انتخاب مي كند. روغن روغني را در شمع ها به كار ببريد. برخي از تمرين‌كنندگان راه‌هاي ديگر را به ما مي‌دهند، و اين مايل است به دستوري كه داده مي‌شود، اشاره شود.

طلسم رواني : در برخي از فرمول هاي زير از گاردني و گل استفاده مي شود. به دليل آب و هواي نيمه گرمسيري لوئيزيانا، گاردنيا به خوبي رشد مي كند. من به دلايلي براي باغباني غيرقابل دستيابي به منطقه جغرافيايي شما گران قيمت هستم، مي توانيد گل هاي ياس را جايگزين كنيد.

در تمام فرمول هاي زير، يك قطره چند قطره رنگ بنزوئي مي تواند از فاسد شدن شما جلوگيري كند. روغن جذاب هنگامي كه به دنبال يك همسر هستيد، استفاده كنيد. بر پيشاني خود مسح كن، صدايي كه از بالاي دريا مي شنوم.

طلسم رواني : من مي گويم كه اين كار به شما كمك خواهد كرد كه يك شخصيت مغناطيسي بيشتري به شما بدهم و يك بار در هفته به شما كمك كنم. Sai d t o hel p جذب روغن هاي مسح كننده /117 118/ طلسم، طلسم، فرمول نام شخص را روي يك تكه كاغذ، كاغذ را زير يك شمع بنفش كه با اين روغن پوشيده شده است قرار دهيد.

هر روز بسوزانيد تا شمع مصرف شود و تسلط شما بر موقعيت يا شخص تثبيت شود. دو قاشق غذاخوري كالاموس به دو اونس روغن اضافه مي شود. روغن صليب Gse بر روي شمع ها يا طلسم هايي كه در مراسمي كه براي نفرين كردن ديگري طراحي شده است استفاده مي شود. به مقدار مساوي افسنطين و فلفل را مخلوط كنيد. از اين مخلوط دو قاشق غذاخوري را در دو ق روغن بريزيد.

طلسم رواني : يك تكه كوچك ريشه پيچك زميني را به هر بطري روغن اضافه كنيد. روغن جسارت هنگام درخواست شغل يا درخواست افزايش حقوق از رئيس، 9 قطره از اين روغن را به آب حمام اضافه كنيد. به عنوان عطر، مسح بر حلق، زير دل و بالاي ناو، جايگزين ترس و ترس باشد.

براي شستن , اين گياه از آب شيرين تند است . ذخيره سازي محل تخصيص قبلي براي سه روز استفاده قبلي بود. هر شبي كه مي‌شد، يك قافيه را مي‌خواند و هدفش را براي ساختن شستشو مي‌خواند.

طلسم رزق و روزي

طلسم رزق و روزي : براي مقاصد غير متقاطع، روزانه 9 قطره از آب به مدت نه روز استفاده كنيد. از دو قاشق غذاخوري گياه علف ليمو به دو اونس روغن استفاده كنيد. به هر بطري روغن ساخته شده، مقداري نمك متبرك اضافه مي شود.

روغن‌هاي اخترشناسي اين روغن‌ها هنگام استفاده از شمع‌هاي نجومي براي نشان دادن افراد استفاده مي‌شوند. هنگامي كه از رنگ آسترا در مراسم استفاده مي شود، تفاوتي بين چندين مرجع و رنگ استفاده شده وجود دارد.

طلسم رزق و روزي : اساسا، شما يك رنگ اصلي و يك رنگ ثانويه داريد. يك د سبز، هفتم رنگ ثانويه. يكي ديگر از مقامات رنگي براي ماهي ها صورتي، رنگ اصلي را پيشنهاد مي كند.

يك d سبز، سفيد يا سياه، يك رنگ دوم. با اين حال، يك رنگ ديگر را با رنگ اصلي براي ماهي ها، يك رنگ درجه دوم، يك رنگ ثانويه مي دهيد. در اين مورد، قاعده اساسي اين است: هر كدام كه بيش از حد به آن اطمينان داشته باشيد، ما براي شمع‌هاي نجومي به خوبي رنگ مي‌گيريم.

طلسم رزق و روزي : در ساخت اين روغن‌ها، ما فقط در جريان آن براي نشانه‌هاي زوديا فهرست‌بندي شده‌ايم، در ادامه همان تكنيك‌هايي كه قبلا ارائه شد. روغن هاي مسح /125 126 / طلسم، اسپلب، ليليوم هاي فرموله)، ميخك، جوز هندي، ميخك، سينكيفويل، بلسان، مريم گلي، حوض، گلوله، زادگاه.

حرز را از ميان بخور عبور دهيد و در عين حال تأييد كنيد: با هوا حرز thb را تقديم مي كنم، ابزاري كه انرژي منفي ارسال شده به صاحبش را جذب و نگه مي دارد. اكنون كه تعويذ شما تكميل شده است، بايد آن را روي قلب خود در كنار پوست خود بپوشيد.

طلسم رفع ترس

طلسم رفع ترس : روزانه اين حرز را بپوشيد تا زماني كه روي چاكراي قلب شما سنگيني كند. هنگامي كه اين احساس سنگيني رخ مي دهد، بايد از پوشيدن حرز خودداري كنيد.

استخوان هاي متقاطع در جذب انرژي منفي به حداكثر خود رسيده اند، مانند اسفنجي كه مي تواند آب زيادي جذب كند و بس. از آنجايي كه انرژي منفي اضافي كه به شما ارسال مي شود نمي تواند وارد استخوان ها شود، چاره اي جز چسبيدن به هاله شما نخواهد داشت.

طلسم رفع ترس : پس از برداشتن حرز قديمي، بايد آن را دور انداخت. امن ترين روش انجام اين كار از طريق تشريفات است. دور انداختن حرز قديمي با استفاده از چيدمان اصلي محراب، موارد زير را با خود بياوريد: حرز قديمي خود، باقيمانده شمع سفيدي كه هنگام ساخت حرز استفاده كرديد، يك ورق كاغذ سفيد.

شمع هاي محراب را روشن كنيد. 2. بخور خود را روشن كنيد (هاله افسون توصيه مي شود). 3. شمع سفيد خود را روشن كنيد. 4. كاغذ سفيد را با آب مقدس بپاشيد.

طلسم رفع ترس : تعويذ قديمي استخوان هاي متقاطع را روي كاغذ قرار دهيد و The Evil Eye / 97 را شروع كنيد تا حرز را در كاغذ تا كنيد. شمع سفيد خود را برداريد و بگذاريد موم روي كاغذ چكه كند تا كاملاً با موم سفيد مهر و موم شود همانطور كه شما تأييد مي كنيد: استخوان هاي متقاطع كه به خوبي به من خدمت كرده ايد، انرژي منفي در درون شما متورم مي شود.

اكنون وقت آن است، من به شما استراحت مي دهم، زيرا شما اكنون تمام تلاش خود را كرده ايد. هنگامي كه كاغذ كاملاً با موم پوشانده مي شود، تعويذ را مي توان در زباله ها دور انداخت. با حمام دنبال كنيد. براي كنترل ديگري يك ريشه جان فاتح بالا را برداريد و آن را با روغن جان فاتح بماليد.

طلسم رفع ترس : روي يك تكه كاغذ قهوه اي، نام شخصي را كه مي خواهيد كنترل/تسخير كنيد بنويسيد و كاغذ را در Controlling Oil خيس كنيد. وقتي كاغذ خشك شد آن را دور ريشه High John the Conqueror بپيچيد و با نخ بنفش گره بزنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد